still love me?


lepas aku pindah boleh ker kau sayangi aku lagi macam sekarang? lepas aku pindah boleh ker kau setia dgn aku macam sekarang? lepas aku pindah boleh ker aku nak tengok muka kau lagi secara berdepan? lepas aku pindah boleh ker kau tahu aku sdg sakit? boleh ker semua tuh. secara jujur aku cakap mmg aku dh syg kau tapi aku takut untuk luahkan kt kau sbb takut perkara perkara yg dulu terjadi lagi. mula mula lelaki janji manis lepas tuh APTB -- aku takut semua tuh. yea mmg aku dh biasa bercinta jarak jauh tapi kau? mampu ker kau mencintai aku pada jarak yg jauh? sdg kan kite belum tentu lagi akan berjumpa bila aku pindah nanti. mmg aku ego dgn kau. kdg kdg aku tak layan kau sbb aku tak nak kau syg kan aku. lepas aku pindah mesti kau akan mencari pengganti lain kan? kalau kau baca sekali pun mesti kau cakap tak cari lain. even kita dah janji sehidup semati tapi jodoh ajal maut semua DIA yg tentu kan. okay semalam text kau aku dh rasa lain. syg kau kt aku makin berkurangan never mind lah aku tak kisah. mmg hati aku untuk dilukai bukan untuk disayangi. yea kite dh berkawan 3 tahun tapi kite bercinta nie belum tentu mcm kite berkawan 3 tahun sebelum neh. sorry aku tak patut luah kan kt sini. tapi neh jeh satu cara yg dapat aku luah kan. aku tak kisah org nak cakap apa pun. 

Muhd Affifudin I LOVE YOU SO MUCH AND I LOVE YOU MORE THAN YOU KNEW, MORE THAN ANY ONE ELSE ♥ ♥ 



kata kata ikhlas dari siburuk ^^