Selamat Tinggal Semua :'(

okay neh post entry aku yg agak sedih untuk aku. next week aku dh pindah tinggal kan semua kawan kawan aku yang ada kat sini dan terutama my super B ♥ ♥ :'( okay aku mengaku aku tengah menangis sekarang sebab? sebab sedih lah. dari form 1 aku sekolah dgn dyorg semua even ada yang rapat and ada yang tak rapat. masa nak balik tadi abah aku masuk sekolah, itu tak lain tak bukan nak hantar surat pertukaran sekolah. aku tengok muka khamalia sedih woo :'( sampai jeh kat pejabat terserempak dgn my super B ♥ ♥ sedih lagi aku. yang menangis pagi td tk hilang lagi :'( kerani kat sekolah aku cakap amik surat pertukaran hari khamis neh then aku pun cakap jeh lah okay :( balik jeh rumah abah cakap selasa neh korang last sekolah :'( terus mengalir air mata aku kat depan mama. mama cakap dah dah lah tak malu betul menangis. mama mama boleh tak kite jgn pindah? macam boleh jeh. wuuuaaa mama abah tak nak pindah :'( btw korang semua tetap kawan aku yang terbaik dan terhebat yg pernah aku jumpa. bila aku dah pindah jgn lah lupa dekat aku :'( walau pun dah ada pengganti aku okay. 

kata kata ikhlas dari siburuk ^^